Margarita has a strange appeal

Jag älskar att det tar en halv sekund att se om man är påverkad på en bild eller inte. Det gör ingenting hur mycket man kämpar för att se normal ut, det går ändå inte! Som tur är så brukar de flesta jag känner med kamera ta många av bilderna något innan kvällen drar igång på riktigt! Höhöhö, vissa jag känner har ett smajl de drar till på ALLA sina bilder, jag letar fortfarande efter mitt! =) Har du hittat ditt? :P

 

 

Typ... hela sommaren känns som en lång fest! (Bah, skjuter Klara mig???!!??!?!?!:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Ja eller hur! :D haha



haha yeah i know... tänk vad elak det låter om man inte gör smileysar...

2010-07-24 @ 21:18:07
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Klara

Klart jag INTE skjuter dig. Du hade missat Emmaboda då och det hade bara varit elakt.

2010-07-25 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0