Happy people never fantasize

OMG!!!! Haha jag brukar inte använda det fjolliga uttrycket så ofta men just nu är det rätt! Vi satt och åt middag, jag, syrran och farsan. Ute på altanen, vid det nyklippta gräset, vi var mitt uppe i ett samtal när...... EN UKELELE börjar spela, från ingenstans. Vi kollar oss omkring, tror det är någon av grannarnas mobil ringsignaler eller någonting. Sen ser vi, ungefär samtidigt, att det är en ny granne i sitt fönster som spelar.



ALLA BÖRJAR ASGARVA, hela grejen var bara så surrealistisk, humoristisk och alldeles, alldeles underbar! Jag kunde inte sluta skratta, stackars mannen i 40 års åldern som stod där. Han spelade lägre och lägre och sen blev det tyst, han gick därifån. Så hemska människor är VI, jag pappa och syrran satt och skrattade ihjäl. Mest jag, och jag var högljudd!!!!!

Lite på BD humör (:


Kommentarer
Postat av: YO MAMA

ahahahahhahahahah han kände sig säkert ut kass

2010-07-07 @ 20:45:40
Postat av: Anonym

DU VAR PÅ BDHUMÖR OMFG

2010-07-09 @ 00:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0