Well it's hard to live, so hard to live in the city

Nu ska jag snart ta tåget in till staden och träffa Ted och Johanna (aka Jelly) för att köra rean. Har 100 kronor, ni hörde rätt, 100 kronor som budget idag! Något borde låta sig hittas! :)



Här sitter dem innan en spelning av deras favorit artist, Amy Diamond.

Amy bryr sig inte om att Ted och Johanna finns, så hon langar careface

mmmmm

Däremot bryr hon sig om att jag finns, för jag är bäst av alla hennes fans på att kasta nallebjörnar, boom headshot!



Ska skynda mig ut nu, så jag inte fastnar här för alltid!

We wake up, we go out, smoke a fag,
Put it out, see our friends,
See the sights, feel alright!

Kommentarer
Postat av: pooed my point

OMG! Amy älskar alla sina fans och respekterar att de är annorlunda!

2010-06-22 @ 13:27:01
Postat av: andreas

blir inte hon amy 18år snart?

orka se ut som en 9åring för alltid.

äckligt.

2010-06-30 @ 09:22:17
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0