You make the eyes of a million girls

OCH SÅ JÄVLA LÄTT var det att hitta skor till min systers bröllop på lördag.:) Igår letade jag i en massa tråkiga, vanliga butiker. Till exempel HM, DinSko, Weekday m.m. men idag... Idag gick det markant mycket bättre för jag drog med pappa till Pop Boutique och väl därinne tog det runt 1 minuter innan jag hade på mig mina nya skor. Slämmigt men mättande, eller nått...




Tycker för övrigt att det är kul att människor ofta smittar av sina shoppingvanor på andra, till exempel de som köper sina kläder second hand övertygar lätt andra att göra samma sak. Och visst handlar man praktiskt taget i samma butiker som sina vänner? :D



Känner mig allmänt busig idag, vi ska köpa med sushi på vägen hem som jag inte behöver betala NÅGON FUCKING TING FÖR :D :D :D Och sushi ÄR gott :)



Bild från spontanfesten på Skansens Krona :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0