Oh I'm in trouble again, aren't I?

Idag ska jag flytta... från mamma till pappa. Har räknat på hur många gånger jag har flyttat nu och jag kom fram till att idag blir den miljonte gången!!!! TJOHOOOOO! :D Hehe nej men you other bastards vet precis vad jag menar, det är inget kul.

Jag ska åka hela 10 minuter bort. Man hör ju hur galet det låter, 4 eller 5 hade inte varit något problem alls men 10?! Det är knäppt.

Det finns en. Nej, nästan två. Haha oj, jag menade tre!



Nu kollar jag på film istället:)

Filmtips: Date Night - Gillar man Tina Fey (30 rock, Saturday Night Live) så skrattar man ihjäl sig!=)
Riktigt härlig :D

Kommentarer
Postat av: sara

killeshot!

hahaha och ja. så stört.

2010-07-05 @ 13:22:03
URL: http://allsheeverwanted.blogg.se/
Postat av: ottilia

sv: haha jo, men märket heter ju MTWTFSS, det är ju bara affären som heter weekday.. ;P



cool header btw! :D

2010-07-05 @ 16:39:50
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0