Run run over the hills

Can feel the bounce in my surroundings
Kill a flower in someone's garden
But I don't care, I am free!


Jag ska och springa. Jag lovade mig själv att ge mig själv lite tid den här sommaren. Ändå har jag varit med vänner varje dag. Slut på det, idag ska jag BARA ut och springa, komma hem laga lunch, kolla på en film, läsa bok, skriva blogginlägg och sen sova. JAG VILL VARA FRI FRÅN SAMHÄLLETS PÅTRYCKNINGAR OM HUR MITT LIV BORDE VARA - så jag ska försöka ha det lite tråkigt!

Egentligen hade jag planerat att inte lägga någon tid på dator den här sommaren men sen så skaffade jag en blogg för att skriva ner mina tankar på, aja, så kan det gå. Haha, det rimmade! (Y)



Bara för att det här är mitt egentliga ansikte! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0