I feel like I'm under water, struggling to get air

Det var löjligt skönt att bada, vi badade i Säveån där det var strömt vilket gjorde det dubbelt så kul, minst. Vi fick hålla tag i stenar för att inte åka iväg! Vi ska antagligen åka tillbaka imorgon, med badleksaker! :D Notera vilken cool pose jag har på bilden... haha, vad tänker jag med? :) (princess leia style)
 


Just nu finns det en psykadelisk låt som passar perfekt in på sommarkvällarna, det är en av de få glada låtarna jag lyssnar på regelbundet! Check it out :)

Just nu är jag hemma hos Sofia med henne, Malin och Rickard. Vi kollar på Harry Potter, me like. Min Harry Potter resa började när jag var liten i mina föräldrars säng. De läste den första och andra boken för mig och min syster och när vi blev stora nog började vi läsa resten själva. Nu för tiden älskar jag filmerna mest. Jag kan nästan alla replikerna eftersom jag ibland ser på dem medan jag gör annat:)



Var i London när förra filmen släpptes på bio så jag såg den där, vilket nästan var ännu häftigare än att se den med mina vänner. Men till nästa ska jag klä ut mig, haha, det måste jag!

Emma Watson är snygg - Speciellt när hon fått lite färg!



Kill a flower in someones garden! I don't care, I am free

Kommentarer
Postat av: ottilia

sv: tack för rösten hörru! jag vann! :D

jaa... faktiskt! den är tagen med mobilkamera, sen på med lite mer färg i datorn: klart! men inget spec jag tänkte på, blev liksom bara så! ;)

2010-07-11 @ 00:09:25
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: M i c k a

HP är så jävla kick-ass :D

2010-07-11 @ 01:39:23
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: Emelie

HARRY POTTER!:D:D:D:D:D:D:D Aaaaaa, jag kommer ihåg när du var i London, det var crazy! Men trailern till nya filmen är YEY!:D:D:D

2010-07-14 @ 01:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0