But it's not the fall that hurts, it's when you hit the ground

Jag vet inte om någon kommer ihåg mitt inlägg om de försvunna korna i Kåhög? Jag vet inte om någon av mina läsare är kor, förlåt i så fall. Det var inte snällt att hävda att ni blev till gräs på natten!  Här är i alla fall en bit av mitt inlägg - "Sen tyckte vi att det skulle vara kul att gå bort och kolla på korna som "bor" (haha) 200 meter bort. Men när vi kom fram var dem borta!"

 

Ni trodde ni hade överlistat oss, men icke. Igår hittade vi er, ni är inte invisible, ni förvandlar inte er till gräs, ni vandrar bara i skuggorna till en annan hage. Hagen med stort H, vid backen där man brukar åka pulka. Sneaky bastards.

 

 

Tro nu inte att bara för att ni har en egen tv-serie (bregott) så gör det er bättre än mig. Jag har faktiskt också varit med i en tv-serie, Riverside (mother fuckers)! Ja, okej då, den kanske inte riktigt var en tv-serie... okej då, eran kanske har lite bättre skådespelare men våran hade en vampyr!!!!!!!

 

HAHAHAHA ser jag inte lätt efterbliven ut? hahahaha - Min syrras kommentar - "Det kanske du är"... hahahaha


Kommentarer
Postat av: Mäster katt

h3h3h3h3h3h3h3h3

2010-07-15 @ 23:49:33
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/
Postat av: ottilia

sv: hahaha jaa du, det får du allt göra!

2010-07-16 @ 00:25:59
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: R

Haha, jag har sett Riverside, jag fastnade i Andra Avenyn ett tag, men tröttnade ganska så snabbt. Skrev lite fanfiction dock och annat nördigt.

Kommer inte ihåg så mycket av Riverside faktiskt, men känner igen dig nu.



Sv: Ja, ibland blir det inte så uppdaterat som jag kunde önska.



Vad händer idag?

Kram

2010-07-16 @ 08:07:06
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0