Was looking for a place to hide away

Efter mormor drog jag till Mölndal, city of the elk, och Emma Eriksson. Vi var först hemma hos Ida Wagner och sedan drog det vidare till sisjön där bad m.m var på shemat. Lyckades grilla EN marshmallow med hjälp av tändare, kvitton och handsprit.

På vägen hem tog Metal town över Alingsås-pendeln, men jag körde på klassikern. Hörlurarna in i öronen - död mp3. Då tror i alla fall folk att man är i en annan värld. Oftast på vägen hem vill man ju bara förlora sig själv i en riktigt härlig låt.

Orkar inte med hur vissa av festival-folket betedde sig, försöker ändå vara accepterande, förstående och se till hur jag beter mig. Men samtidigt tror jag att behovet av invidualism som gör att vi måste ta avstånd. Hur ska andra människor annars kunna veta att vi är annurlunda, egna individer.

Skulle man egentligen vara en bättre människa om man inte tog avstånd? Säkert, det är för sent för att jag ska orka tänka. Så, här är en bild på mig och tomten i våran trädgård:)

mm


I was walking but I didn't know the way and
I was talking but I don't know what to say


Kommentarer
Postat av: vera

bästa bloggen ever :))

2010-06-20 @ 12:37:39
URL: http://veeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0