Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Nu - så undrar jag, vad är det som gör just den här bloggen unik? Inte är det designen i alla fall, för jag har en teori om att det är en 10 årig polsk pojke som blivit anlitad att göra den. Har även hört att han har många vänner som använder den, den jäveln alltså!

Jag känner mig som den 14 år gamla tjejen hon en gång var, hon gamla Bettan, ser henne inte så ofta längre, jag tror allt att hon undviker mig. Men så länge så har jag ju min vän Malin. Dagens;

Jonas: When youghurt stops talking it becomes milk
Malin: That's what she said....... That's what cheese said


Hört att det är coolt att slänga till med ett konstigt citat på slutet, så, here it goes!
The water is so yellow, I'm a healthy student



Kommentarer
Postat av: sofia

POSER!!! haha XD

2010-06-22 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0