I wish I was like you, easily amused

Men ett bröllop?  Vad är en dag på slottet? Alldeles, alldeles, underbart! Jag ska fira mormor idag och först ska vi kolla på bröllopet, jag tror ändå att det blir roligt, annars kommer jag att göra det roligt, för mormors skull. Hon är gammal nu, typ 86, tror jag.

Jag borde gå ut och gå, det är så man visar för omvärlden att man är en bra människa. Jag gillar när det är folk ute, ibland känns det så tomt på gatorna. Fast det är även då man kan sjunga för sig själv, eller då som jag kan låtsas som att jag simmar när jag åker långboard.

Nu orkar jag inte mer, här är en låttext och en bild, den glänser


snurr

twenty ways to see the world / twenty ways to start a fight

Kommentarer
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

ja jag gillar också hellre när det är folk ute. det känns mer glatt då. men härligt när man är ensam och kan göra vad man vill - tex låtsas simma när man åker longboard hihi

2010-06-20 @ 20:41:26
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Världens bästa.

84! Åttiofyra år gammal! Inte 86, inte 117, 84 år gammal. /Mormor

2010-06-20 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0