Take me wandering through these streets, where bright lights and angels meet

Haha, tycker det är kul hur mycket jag nojjade tidigare under kvällen! Fånga dagen kan ta sig i röven:) Snart blir det drömmar. Jag tycker det är synd att man inte kan välja tema på sina drömmar, till exempel romans eller skräck. På tal om skräck.

 

Åkte longboarden hem till Malin i regnet. Var jämnt rädd att mina fötter skulle glida av den och att jag skulle fastna med pannan mot marken föralltid! Jag och Malin tog en promenad, vi pratade om livet, om skitsnack och även lite skitsnack. När jag sen var på väg hem, runt 23, så stötte jag på Moa, vi mötte upp Andreas och Jennifer och sen gick vi hem till Jennifer.

 

 

Jag har inte gungat på länge nu, med regnet och allt blir det svårt. Saknar känslan men vem vet, kanske får jag uppleva den i mina drömmar. Ett tag drömde jag jättemycket och kom ihåg allt, det var härligt, då försökte jag också måla ner lite om drömmen. Det var ett bra sätt att få ut det som gömde sig bakom pannbenet.

 

Drömmar är underbara, för i dem går vi in i en värld som är helt och hållet våran egen, vi kan simma i de djupaste av haven. Och glida över de högsta av molnen!:)

 

When I want you, in my arms, when I want you, and all your charms

Whenever I want you, all I have to do, is Dream,

Dream dream dream

Kommentarer
Postat av: ted

Hej!

2010-07-09 @ 04:01:42
URL: http://lemonparty.org
Postat av: yasmine modell fru och mamma

själv. kanon gott var det.

2010-07-09 @ 12:28:53
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: R

Sv: Superbra lista :)

Tack för den.



Hur är det med dig idag?

Kram

2010-07-09 @ 13:11:03
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0