Pressure, pushing down on me

Youth Is Wasted on the Young är namnet på den svenska indiegruppen Caesars första album. Albumnamnets mening gör att jag känner mig nere, jag känner ALLTID som att jag underpresterar. Jag hatar den meningen, den gör att jag sätter så himla höga krav på mig själv. För att det är lätt att vara efterklok och tänk om jag slösar bort hela min ungdom.

Det blir värre under sommaren. Jag kan inte sitta hemma en hel kväll, då blir jag alldeles nere. Förra året var jag inte ensam på 30 dagar. På den 30e dagen när jag inte hittade någon att vara med (klockan 22) gick jag nästan in i en psykos, jag blev verkligen alldeles knäpp...
Det är jobbigt att vara överviktig när det gäller att tänka på vad man gör. Tänk sen när jag blir äldre, då kommer jag nog att vara besviken på mig själv. Att jag inte såg bättre ut så att jag tog bättre bilder att komma ihåg.

ELLER dem som säger "ångra inte det du gjort, ångra det du inte gjort". Vad fan vill folk mig med sina dumma uttryck? Ångesten ligger i luften, vad förväntar sig världen av mig egentligen? Eftersom jag inte orkar vara ensam mer ska jag åka bräda bort till min vän Malin, prata med henne i 5 minuter sen åka hem igen. kill me hihihihihihihihi :P




Kommentarer
Postat av: vera

Träffa mig snart? :D

2010-07-09 @ 00:24:54
URL: http://veeera.blogg.se/
Postat av: Dani

hahahaah du är rolig du :D och naeh jag är inte smal någonstans.. kanske mellan öronen men..

2010-07-09 @ 02:55:04
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/
Postat av: Jolli

Är imponerad över att du har sån ruljans på inläggen i bloggen!



För övrigt hette Ceasars "Ceasars palace" när första skivan släpptes. Sådetså! Puss!

2010-07-09 @ 09:35:37
Postat av: Ted Persson

Jonas min schizohalva! NEVER BE DEPP, ALWAYS BE PEPP!

Du är bra, bättre, bäst. glöm inte det

2010-07-09 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0