I tried to do handstands for you , I tried to do handstands for you

Hur blir man cool egentligen? Det finns många olika saker som kan göra att en människa uppfattas som cool. Det som jag har märkt noteras mest är om en person inte bryr sig om någonting i dess närhet (nästan apatiskt) Till exempel, om någon kallar dem ocoola, då rör de inte en enda muskel, inte ens en liten i ansiktet.

Med det här i åtanke
har jag kommit på ett tips till alla som vill bli liiiiiiite coolare, gå alltid runt med ett riktigt chockat ansiktsuttryck. På det sättet vet folk aldrig vad du tänkter, coolt och mystiskt! Perfekt, ni kommer att få vilka brudar/grabbs ni än vill ha - Här är mitt exempel. Varsågod, jag vet, jag är en life-saver, vad skulle ni vara utan mig? :)



Ett litet låttips på det med=), Chairlift - Bruises, en av 2009s härligaste sommarlåtar - de var även på Way out West men på klubb med 18 års gräns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0